شرکت‌کنندگان تریبونی عزیز دوره حضوری

خداقوت!

نزدیک به 3 ماه از شروع اولین کارگاه تریبون 1402 می‌گذرد و ما در این مدت افتخار خدمت به شما عزیزان را داشته‌ایم. امیدواریم شرکت در این دوره برای شما مفید بوده باشد.

با توجه به اتمام دوره حضوری تریبون ۱۴۰۲، همانطور که در آیین‌نامه اولیه ثبت نام به صورت کامل توضیح داده شده بود، شرکت‌کنندگانی که بیش‌تر از ۲/۳ کلاس‌های دوره را حضور داشته‌اند، می‌توانند جهت دریافت مدرک شرکت در دوره اقدام نمایند.

– در صورتی که می‌دانید کمتر از این مقدار در کلاس‌های دوره شرکت نموده‌اید، از تکمیل فرم درخواست و واریز پول خودداری نمایید. چرا که مدرک مربوطه شما ارسال نخواهد شد.

– منظور از ۲/۳ دوره، حضور در بیش از ۳۲ ساعت (بیش از 4 روز-جلسه از 6 جلسه و یک کارگاه انلاین) از دوره می‌باشد. هزینه تهیه، چاپ و ارسال مدرک برای شرکت‌کنندگانی که در شهر تهران اقامت دارند، ۵۰ هزارتومان و برای شرکت‌کنندگانی که خارج از تهران (حومه تهران و شهرستان‌ها) اقامت دارند، ۶۰ هزارتومان می‌باشد.

نکته مهم1: مهلت تکمیل فرم درخواست تا ۱۵ آذرماه می‌باشد.

نکته مهم2: دقت کنید که تنها از طریق همین سایت امکان ثبت درخواست دریافت مدرک حضور در دوره وجود دارد. لذا از پرداخت به صورت کارت‌به‌کارت و ارسال رسید خودداری نمایید.

نکته مهم3: با توجه به مدت زمان لازم برای تهیه، چاپ و ارسال مدارک جهت ممهور شدن به مهر مرکز آموزشی تریبون و دانشگاه، فرآیند ارسال از دی ماه ۱۴۰۲ شروع خواهد شد.