4.4/5 - (7 امتیاز)

بهترین سخنرانان انگیزشی افرادی هستند که قادرند با استفاده از تکنیکهای یک سخنرانی عالی شما را به تحرک وادارند این افراد ویژگی الهام بخشی قوی دارند و توانسته اند افراد زیادی را به سمت موفقیت سوق دهند . در اینجا قصد داریم علاوه بر معرفی برخی از سخنرانان انگیزشی وبسایت این افراد را در اختیار شما قرار دهیم.

آنتونی رابینز

رابینز را میتوان بهترین سخنران انگیزشی جهان نامید او توسط شرکتacceture به عنوان یکی از پنجاه روشنفکر برتر جهان انتخاب شد .توسط انتشارات دانشگاه هاروارد به عنوان یکی از دویست نفر بیزینس من های برتر دنیا و توسط امریکن اکسپرس به عنوان یکی از شش رهبر ارشد بیزینس دنیا انتخاب گردیده است بخشی از سخنرانی آنتونی رابینز را میتوانید در لینک زیر بیابید .

https://www.ted.com/talks/tony_robbins_asks_why_we_do_what_we_do

Website: tonyrobbins.com

جیم رآن

جیم رآن کارآفرین، نویسنده و سخن رانِ انگیزشیِ آمریکایی بود وی را میتوان اولین پیشگام و محبوبترین سخنران انگیزشی  نامید .افراد زیادی از جمله آنتونی رابینز تحت تاثیر وی سخنرانی را آغاز نمودند.

https://youtu.be/e2ap6fd_sXY

Website: jimrohn.com

 

زیگ زیگلار

او که نویسنده ای با استعداد با بینشی ارزشمند بود همواره سخنرانی هایی باورنکردنی و پر هیجان داشت. ده عنوان از بیست و هشت کتابی که وی تالیف نموده است در لیست پر فروش ترین کتابهای دنیا قرار دارد.

Website: ziglar.com

https://youtu.be/cRMogDrHnMQ

 

 لس بران

لس بران علاوه بر اینکه یکی از برترین سخنران جهان است وی را به عنوان فردی سیاست مدار میشناسند او عضو  نمایندگان مجلس اوهایو بوده است.

Website: lesbrown.com

https://youtu.be/1tdihe-eBLk

نیک ویجیک

او که از بدو تولد از داشتن دست و پا محروم بود هم اکنون یکی از تاثیر گذارترین سخنرانان موفقیت در دنیا محسوب می‌شود و موسسه زندگی بدون دست و پا را که در زمینه موفقیت فعالیت دارد را اداره می‌کند.

website:.nickvujicic.com