Rate this post

فینال مسابقه سخنرانی تریبون ۱۳۹۷ چهارشنبه 18 مهر ماه از ساعت 8 صبح در تالار جابر ابن حیان واقع در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد.

در صورتی که شرکت‌کننده مسابقه هستید، نیازی به ثبت نام مجدد ندارید؛ رأس ساعت 8 صبح می بایست در محل برگزاری فینال حاضر باشید. تأخیر در حضور ممکن است موجب حذف شما گردد. پیشنهاد می شود به دلیل استرس و جو مسابقه، در صورت امکان یک یا چند نفر همراه با خود داشته باشید.

در صورتی که شرکت‌کننده مسابقه نیستید (علاقمند به سخنرانی یا از همراهان شرکت‌کنندگان هستید) نیازی نیست رأس ساعت 8 صبح حضور یابید، بلکه زمان ورود شما دلخواه و آزاد است. لطفا از طریق این فرم به صورت رایگان ثبت نام نمایید.

نکته مهم: حتماً برای ورود به دانشگاه، حجاب اسلامی را رعایت فرمایید.

آدرس محل برگزاری فینال:

 

https://goo.gl/maps/SC49gw1512k

 

دسترسی به دانشگاه صنعتی شریف:

اتوبوس‌های BRT: از طریق خط 1 یعنی خط تهرانپارس – آزادی می‌توانید در ایستگاه دانشگاه شریف پیاده شوید، از طریق پل عابر پیاده به حاشیه شمالی خیابان آزادی بروید و از سر در اصلی وارد دانشگاه شوید.

مترو: دسترسی به دانشگاه شریف از طریق دو مترو امکان پذیر است:

  1. ایستگاه متروی شریف که در خط 2 (آبی رنگ) قرار دارد و با دانشگاه شریف یک خیابان فاصله دارد. پس از پیاده شدن از مترو و خروج از ایستگاه، می‌بایست از طریق خیابان حبیب زادگان، وارد خیابان قاسمی شوید و از درب شمالی (درب خیابان قاسمی) وارد دانشگاه شریف شوید. متروی شریف تا درب ورودی دانشگاه حدود 500 متر فاصله دارد.
  2. ایستگاه متروی حبیب‌الله که در خط 4 (زرد رنگ) قرار دارد. پس از پیاده شدن و خروج از ایستگاه، در حاشیه خیابان آزادی به سمت غرب پیاده حرکت کنید. پس از طی حدود 500 متر به درب اصلی دانشگاه شریف خواهید رسید.

 

ورود به دانشگاه و دسترسی به تالار جابر ابن حیان:

برای ورود به دانشگاه می‌توانید از درب جنوب (سر در اصلی دانشگاه، واقع در خیابان آزادی به سمت غرب) و یا از درب شمال دانشگاه (واقع در خیابان قاسمی) وارد شوید.

اگر از درب جنوبی وارد دانشگاه شدید، می‌بایست حدود 500 متر مستقیم به سمت بالا حرکت کنید و در آخرین تقاطع به سمت چپ بروید تا به دانشکده شیمی دانشگاه شریف برسید.  تالار جابر ابن حیان در همین دانشکده قرار دارد.

اگر از درب شمالی (خیابان قاسمی) وارد شدید، می‌بایست از اولین تقاطع به سمت راست حرکت کنید و وارد دانشکده شیمی دانشگاه شریف شوید. تالار جابر ابن حیان در همین دانشکده قرار دارد.